temu_____duga pe nie?

TEMUDUGA 00oooOOO
ahaks..kat sini ada beberapa ciri orang-orang yang berada dalam situasi hendak ditemuduga..setibanya di tempat temuduga tuh..kelihatan penemuduga sedang duduk atas kerusi..anda melihat tiada kerusi berhampiran untuk anda...Mungkin anda "akan" dan "telah" menghadapi situasi ini..apa yang anda harus lakukan...?? yang pasti apa yang anda lakukan seterusnya akan menunjukan siapa anda..wakakak..



INGIN DITEMUDUGA SAMBIL BERDIRI JER..
-Dikatakan seorang yang pemalas dan tidak suka berusaha.Sekiranya diberi tugas,anda suka melakukan dengan sambil lewa saja.Disamping itu,anda juga xsuka pada mende remeh temeh sebaliknya lebih suka pada tugas yang senang.Perkara yang ditakuti adalah dimalukan didepan orang ramai.

*-agak-agak ler nak temuduga berdiri..kalau kene sejam kene temuduga,mau ketor kaki anda nanti..pastu tibe-tibe pitam lak sebab gabra + lenguh berdiri..kan dah dapat malu..kui..

ANDA AKAN KATA "MAY I HAVE A CHAIR PLEASE"
-Berani bersuara dan xtakut cabaran.Tetapi anda suka mengharapkan orang lain membantu menyelesaikan prob anda.mungkin kerana anda kurang mptivasi dalam diri.Apa yang perlu anda lakukan ialah berusaha mencari insiatif sekiranya anda menghadapi ngan masalah berat

*-wah wah..kalau setakat cakap "May i have a chair please" xpe..tapi kalau dah sound "en..kusi saya mana..agak-agak la..baru temuduga dah nak ragging gini"..rasa-rasanyer..anda bukan saja dapat kusi..malah maki sekali..

TIDAK BERKATA APA-APA DAN TERUS KELUAR UNTUK MENGAMBIL KERUSI
Anda mempunyai insiatif untuk meyelesaikan masalah yang sememangnya baik untuk diri anda.Tetapi sayangnya cara anda kurang sopan sehingga boleh mendatangkan kemarahan pada orang lain.Jenis yang xpandai mengambil hati dan suka ikut kepala sendiri.

*-patutnya anda kene cakap skurang-kurang mcm nie sebelum keluar amik kusi.."en xde kusi untuk saya erk...len kali kene tulis kat surat panggilan temuduga tu..senang saya bawak kerusi dari rumah"...

BoldBENGKOKKAN KAKI DAN BERIMAGINASI SEPERTI DUDUK DI ATAS KERUSI
Adei..anda memang kelakar, suka membuat jenaka sehingga menggelikan hati orang lain.Jenis muka tebal dan xpernah rasa takut walaupun dimalukan dihadapan orang ramai.Sesetengah orang menganggap jenis orang yang kelakar dan sesetengah orang menganggap anda sebagai "sempoi"

*-erk.."sempoi" atau kata melayunya "orang kuo tampoi"..agak-agak ler temuduga pun nak wat lawak cmtu.. sebelum majikan mengambil anda bekerja..mesti die akan suruh anda buat surat doktor dulu..xpercaya?? try la buat...

ANDA AKAN BERKATA "NAMPAKNYA KITA MEMERLUKAN 1 LAGI KERUSI,BOLEH SAYA AMIKKAN?"
Mempunyai otak yang cergas,nilai diri dan pandai menghormati orang lain.Apa yang pasti anda seorang yang bijak menyelesaikan masalah tanpa mendatangkan marah orang lain.malah anda pasti menjadi tumpuan kengkawan untuk membantu menyelesaikan masalah

*-kalau nak lebih baik lagi..masa amik kusi tu..trus la amik air teh untuk penemuduga tuh..kompom dapat kerje..kui2




0 comments:

Post a Comment

 

| LABOUR-OF-HAT3 | use | traj1x____ | Design by | MOD3mk1LL3R | Copyright 2009 -2010